at last..

2009-04-03, 19:04:40 / Kategori: Vardagsbestyr


Oh jag trodde aldrig att den här dagen skulle ta slut. Men nu är det helg. Äntligen äntligen! Ikväll ska jag och O gosa i soffan och inleda helgen. Nu återstår bara att han ska komma hem. Nå, är det någon som följt med mig hit då från gamla bloggen? Ser att ni är inne och läser, men ingen som säger något. Vill ni läsa om någonting speciellt? Berätta, vilka är ni? Vissa vet jag ju vilka de är och då behöver man inte presentera sig. Om man inte vill då förstås!

sandy

Jag är med!



2009-04-04, 00:28:29

Paola

Nemen, har du bytt!! How come?



2009-04-04, 02:52:39 URL: http://paoolavidal.blogg.se/

Anonym

Hej vännen! Jag är med här också men jag måste försöka lära mig din nya bloggadress... Just nu går jag genom den gamla.:) Men snart så ska den sitta!:) kramar!



2009-04-07, 20:43:56



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?