jäsning pågår.

2009-04-01, 19:47:05 / Kategori: Vardagsbestyr
Och nu är O hemma. Vi värmde upp lite lasagne-leftovers och gjorde en smarrig sallad. Otroooligt smaskigt var det. Så nu sitter jag här i soffan och jäser och väntar på att Greys ska börja! Innan det ska jag palla ta mig till duschen med. Finns inget bättre än att gå och lägga sig nyduschad i en renbäddad säng. Jag längtar redan nu. Nu ska jag återgå till jäsandet!

No Name

Hej emma! jag skrev till dig på din andra blogg, men fick inte riktigt nåt svar. Du ville att jag skulle presentera mig. well jag är själv muslim och som jag skrev i din andra blogg så tycker jag att det är kul att se hur du försvarar islaam och just därför undrade jag om du är muslim? :) om du inte är det så tycker jag iaf att det är lika kul att se :)



2009-04-02, 23:23:41



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?