du är saknad

2009-08-10, 22:44:58 / Kategori: Vardagsbestyr
Fick ett mail från de som Sultan bor hos nu med en bild på henne. Hon låg på rygg med tassarna åt höger och vänster och blev borstad. Hon njöt. Trodde inte det skulle va jobbigt att se en bild, men tji fick jag. Fasen vad jag saknar henne här hemma.

Hoppas bara att hon har det bra. Och att de låter henne vara med inne på badrummet och pratar med henne. Låter henne få springa runt och leka av sig utan att bli sura..Ger henne några godisar ibland.. Undrar om dom har gett henne ett nytt namn..?



Anonym

Man kan ju hoppas att hon får ett nytt namn stakarn.



2009-08-11, 16:49:31

Linn

Usch, förstår det...:( Men jag tror nog att de tar han dom henne. De tog ju sig tid att skicka en bild, de tycker jag tyder på att de bryr sig om henne.:) styrkekramar!



2009-08-11, 18:18:31



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?