bye bye..

2009-08-01, 12:48:39 / Kategori: Vardagsbestyr

Titta så liten hon var när jag fick henne. Lilla sötnos

Idag är ingen rolig dag. Nej usch. Om några timmar så kommer det ett snällt par och hämtar Sultan. Vi kan ju inte ha kvar henne pga O's allergi. Kommer bli så himla tomt här hemma så jag vet inte vad. Men å andra sidan så kan ju inte O gå runt och bara bli sämre och sämre heller..

Så nu håller jag på och plockar ihop hennes saker. Gör rent och fixar. Sen är det bara att vänta in dom..

Linn

Tur att ni inte såg Göran för den tyckte jag var urdålig! Men Baksmällan har jag hört ska va kul.:)

Åh...en tung dag förstår jag.:( Kan bara föreställa mig hur det känns.:( Men i allt det "onda" så får du tänka på vilket gulligt och snällt par som kommer ta hand om henne, tror att de kommer att ta hand om henne superbra... Kanske inte går att trösta sig med det just idag men längre fram iaf... styrkekramar



2009-08-01, 18:18:51



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?