Att vara beundrad...

2009-08-11, 21:14:25 / Kategori: Vardagsbestyr


Jag har tydligen en beundrare här på bloggen. Personen kallar sig för "Anonym" , men en sak är säker - på internet är man aldrig anonym. Det går att få reda på exakt vem som sitter bakom skärmen och skriver. Så du är inte så himla anonym längre lilla du. Vet precis vem du är och jag tycker det är sorgligt att du inte vågar skriva ditt riktiga namn när du lämnar kommentarer. Om du vill läsa min blogg så gör det för all del, men ha lite stake och skriv ditt namn iaf om du ska kommentera.. Det blir bara pinsamt för dig när sådana här situationer uppstår där du helt plötsligt är avslöjad.

Kan inte göra mer än att skratta åt det här.. För det är faktiskt rätt roligt.

Anonym

Beundrare skulle jag nog inte säga, blev tipsad om din blogg av en person som tyckte synd om dig. Och jag håller med, ditt liv är så tråkit att man tycker synd om dig. Men man kan alltid hoppas att du hittar någon glädje i livet och startar om. Anonym får man väll vara om man vill, du har aldrig tänkt på att man inte bryr sig om du vet vem man är eller ej. Men om du väljer att luska reda på det så varsågod, kanske du kan få lite insikt i hur tragisk du är? Lycka till i livet, det kan du behöva.



2009-08-12, 16:34:28



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?