1 aug

2009-08-01, 22:52:29 / Kategori: Vardagsbestyr


Känns så himla konstigt här hemma när inte Sultan står innanför dörren och väntar på en när man kommer hem. Men förväntar sig att hon ska hoppa upp i soffan när som helst och gosa in sig tätt intill. Eller stå i hallen och ropa på en att komma. Följa efter en in i badrummet.

Men nej.. Hon kommer aldrig fram och hon ropar inte efter en. Och jag trodde jag skulle vara mycket mer ledsen över att hon flyttat. Men jag tror det är just för att jag vet att hon faktiskt finns hos ett par på andra sidan stan. Eller så kommer det sen. O trodde också att jag skulle vara ledsen och gråta hela dagen, men nej..

Annars åkte vi iväg och fikade direkt efter Sultan åkt till sitt nya hem. Blev fika med Paola, Emre, Zafer och Koray. Men det blev en tidig kväll för oss, för imorgon ska vi åka till Fjäderholmarna hade vi tänkt. Ha en mysig näst-sista dag på semestern tillsammans. På måndag väntar stor-städning och tvättning innan lillebror kommer hit och bor här i en vecka. Sen får vardagen börja igen..

Vi hörs!

Linn

Tur att det finns kort och minnen kvar att tänka tillbaka på och mysa och skratta.:) kramar



2009-08-03, 18:29:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?