Dagens bravader

2009-12-21, 22:51:47 / Kategori: Vardagsbestyr
Idag åkte jag till Skärholmen och ordnade de sista julklapparna. Phuh så skönt o ha allting gjort! Sen hittade jag lite mamma-kläder till mig själv med. Mina allra första. Blev ett par tights, en klänning och en skjort-tunika. Tänkte ha någon av de imorgon då vi ska på julbord med O's firma. Känns så himla skönt o ha plats för magen! Ska se om jag hittar någon/några linnen imorgon med, de behövs verkligen o mina vanliga är nåågot tajta om magen nu.
Efteråt så ringde jag in lite sällskap i form av Paola och Emir. Och så kom O med. Vi satt och åt, babblade och myste med lillen.

Sen for vi hem och ordnade till lite här hemma. Sen kom svärmor och O's syster hit på lite fika. Och efter att de gått började jag slå in de sista klapparna och födelsedagspresenter till hjärtat. Men nu ska jag snart hoppa i säng för imorgon ska jag upp tidigt för att åka till mamma och pappa för att hämta bilen. Sen blir det barnmorskan och IKEA en snabb vända.

Men vi hörs mer imorgon! Nightie!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?