Fredag 5

2009-12-04, 21:25:58 / Kategori: Vardagsbestyr
Vart en hemma-dag idag. Vaknade imorse och mådde inte alls bra, så jag ringde och sjukanmälde mig. Är så himla less på att folk ska koppla minsta lilla sak till graviditeten. Jag kokar när folk håller på så.. Men men. Kröp ner i sängen igen och sov ut länge. Det behövdes verkligen kan jag säga!

Sen vart det slappande och lite frukost som gällde. Sen vart det minsann 1-årskalas för lilla Sebbe. Han fick ett gåvokort på poliovaccin som går till barn ute i världen och ett par tuffa converse skor som han kan ha lagomt till våren. Drack en massa te och åt lite tårta. Sen raka vägen hem igen där jag lagade mig lite mat och drack ett stort glas mjölk till. Nu slappar jag i soffan och ska glo på lite the hills och kurera mig.

Anonym

Det är extremt smart av dig att skriva om vad du gör när du är "sjukanmäld" när din chef kan läsa det här.



2009-12-05, 00:13:57

Linn

Hoppas att du känner dig bättre idag! kramar



2009-12-05, 11:44:41

Linn

Helt rätt inställning, går säkert toppen nästa gång!:) Jag och Tryggve myser på här hemma, imorgon ska vi försöka fixa julgardinerna.:) Lite julstök i taget. Tommy är och hälsar på familjen, själv kände jag mig alldeles för krasslig så jag blev hemma. Men snart är det jul...det ska bli härligt.:) kramar



2009-12-05, 15:25:50



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?