Lyckligast i världen

2009-12-20, 08:59:37 / Kategori: Vardagsbestyr
Finns nog ingen som är så trött som jag är just nu. Får knappt sova någonting alls om nätterna känns det som och ont i ryggen har jag som en gnu. Men jag har tagit en varm dusch och ska snart kladda på ett ansikte och piggna till lite innan jag beger mig till jobbet. Har sån lust att knycka O's bil och köra till jobbet istället för att kånka t-bana. Är ju faktiskt bara idag kvar sen är jag ledig nästan hela veckan som kommer, så jag får bita ihop idag.. Dessutom så hålls jag ju vaken av världens underbaraste lilleman i magen.

Och imorgon kommer allra käraste mormor ner hit till oss. Som jag längtar efter den människan! Hela veckan ska jag bara umgås med henne, fixa inför julen och sen äta, äta äta som en tok. Blir nog till och spräcka en tarm ändå tror jag. Men jag äter ju för två nu så jag kommer undan med det ;) Lilleman levde om som bara den i magen igår. Såg tillomed hur magen rörde på sig när han skulle snurra runt. Det kändes riktigt tufft ska ni veta gott folk. Att känna sitt lilla hjärtegryn inne i sig är en helt otrolig känsla. Jag tror jag är lyckligast i världen faktiskt.

Men nu ska jag blåsa mitt hår en smula annars kommer jag aldrig iväg idag! Ciao!

Paola

ÅÅ Jag vill också vara gravid!!! :)



2009-12-20, 11:24:59 URL: http://paoolavidal.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?