dagens äventyr

2009-07-12, 22:23:28 / Kategori: Vardagsbestyr



Och idag var vi ute på tur till Kolmården. Blev en härlig dag med delfinshow, apor, kamelridning osv. Efter delfinshowen rörde vi på oss hemmåt och åkte längs med det fina vattnet. Stannade på Max i nyköping och svullade i oss lite hamburgare och sen bar det av hemmåt. Och nu har jag tagit en lång dusch och ska snart hoppa ner i bingen.. Men först blir det mys innan O åker iväg imorgon och är borta hela veckan.

Natti natt!

hanna

aaw, kolmården! jag var där för en vecka sen precis, bebisdelfinerna fick mitt hjärta att göra frivolter! fast egentligen alla delfinerna, men särskilt minstingarna :)



va kul att du vill följa min skyddade blogg, men eftersom att jag inte har en susning om vem du är så behåller jag den för mig själv. hoppas du förstår :)



2009-07-14, 18:52:32 URL: http://sensuella.blogg.se/

Linn

Åh, va mysigt, älskar Kolmården!:D puss



2009-07-16, 21:23:56



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?