honey i'm hoome

2009-07-29, 12:09:41 / Kategori: Vardagsbestyr


Nu är jag hemma igen! Kom hem sent igårkväll och har varit iväg på körlektionnu på morgonen.

Har haft de jättebra, mestadels varit på vallen och mått gott. Massa god mat och familjen och hundarna. Träffade Linn igår och det var hur trevligt som helst. Var nog nästan 2 år sen vi sågs sist kom vi fram till.. Men nu får det banne mig inte ta flera år tills vi ses igen! Satt på kaffestugan och pratade en massa. Riktigt härligt! Sen tog jag en svängom på stan med alla turister innan jag åkte hemmåt. O mötte upp mig och vi käkade innan vi åkte hemmåt.

Sitter och kikar på Sjukhuset och väntar på att O ska vakna.. Han är helt död stackarn. Men snart rycker jag upp honom för nu är jag huuungrig!

Later!

Linn

Tack själv vännen! Det var så himla mysigt och sitta och prata en massa...:) Synd att tiden går så fort.;) Nä, inte lika många år igen nu, vi får försöka att bättra oss!! Men det måste ha varit skönt att komma hem till O igen förstår jag.:) Hoppas att ni får en jätte mysig helg nu! Puss & Kram!



2009-07-31, 23:51:07



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?