no more bad hair

2009-07-14, 20:12:14 / Kategori: Vardagsbestyr


Ungefär såhär snygg blev jag efter frisören fast bilden visar inte hur snygg jag var egentligen. Haha. Fick en ung tjej idag som frisör och hon var riktigt trevlig. Fick en massa tips av henne och hon fick lov att klippa bort en hel del hår. Det var så himla slitet.. Så hon tog minst 10 cm men det växer ju ut igen!

Så jäkla skönt med en fräsch skalle iaf!

hanna

men va kul att höra att du följt bloggen så länge, trogna läsare uppskattar jag högt :) minns du hur du hittade till mig? alltid kul att höra :)



2009-07-14, 21:43:33 URL: http://sensuella.blogg.se/

Linn

Du är alltid snygg!:) Hoppas du haft en härlig vecka! Puss och Kram!



2009-07-16, 21:24:54



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?