ut på tur

2009-07-12, 09:42:14 / Kategori: Vardagsbestyr

Sov kanske lite länge idag men vi kom ju inte i säng förrens sent igår natt.. Var på Paolas babyshower igår och fick massa gott! När alla gått hem så knatade även jag och Diana hemmåt efter att ha suttit och gaggat alla 3 en liten stund. Och jag mötte upp O och grabsen. Det blev bio inne i stan - Brüno! Och fy vad den var bra, helt sjuk var den iaf.

Glömde såklart kameran hemma igår så det blir inga bilder.. Men nu ska jag göra mig iordning och sen väcka O som fortfarande ligger och snusar kudden. För här ska det ut på äventyr mot Norrköping tillsammans med O, svärmor & B. Vad vi har gjort får ni reda på senare.. Bye!

Paola

Tack själv för att du kom och för de fina presenterna =) Blev bättre än vad jag förväntat mig.

Kraaam



2009-07-12, 13:32:55 URL: http://paoolavidal.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?