night time

2009-07-06, 23:31:42 / Kategori: Vardagsbestyr
Har precis kikat klart på en dokumentär på kunskapskanalen om Anne Murray. Man får följa henne när hon just fått reda på att hon fått bröstcancer och bestämmer sig att ta bort båda brösten trots att hon bara har cancer i den ena. Sedan följer kemo och så försvinner håret, ögonfransar och ögonbryn och strålning. Och så hennes barn sen som hon har hemma och hennes man.. Gud så ont i hjärtat jag får när jag ser eller läser någon som hennes historia. Slutar med att jag sitter i soffan och klämmer runt på mina egna tits och blir alldeles för nojjig. Men nej, inga knölar här inte. Men jag undrar hur många det är som varje dag hittar knölar i sina bröst som visar sig vara just cancer..

Sånt här ska man inte se innan man ska krypa till kojs. Usch.. Men nu ska jag hoppa in i en dusch sen blir det att krypa till kojs


Update: Och så missade jag att klicka på "Publicera" innan jag hoppade in i duschen..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?