äntligen över

2009-06-13, 14:07:04 / Kategori: Vardagsbestyr

Hej hallå allihopa. Jag lever och stapplar på. Trodde jag skulle ha mer ont och vara mindre trött efter operationen, men det är tvärtom. Har knappt ont men är trött som en tok.

Kom in vid 7tiden tillsammans med O. Men han fick inte vara kvar, så jag fick fortsätta själv. Men allting gick jättebra och jag vaknade rosslig i halsen och supertrött. Fick åka hemmåt runt 5tiden då jag var så trött och gick på toa så sent efter operationen. Sov mest hela vägen hem och sen dess har jag mest bara sovit och ätit mina tabletter. O har väckt mig emellanåt för att ge mig lite mat och mediciner. Nu orkar jag iaf sitta upp och koncentrera mig på en sak i några minuter. Så vi hörs mer senare..

op



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?