blue da ba di da ba da

2009-06-02, 17:42:28 / Kategori: Vardagsbestyr


Har nyss kikat på sista avsnittet av The Hills. Jag är fast i den serien! LC kommer inte komma tillbaka till hösten med serien vilket nog kommer vara konstigt, det är ju hon som är serien.

Nu ska jag iaf fixa iordning lite rester från igår. Superduper gott ska det bli. Måste ju vara lite ekonomisk ibland vet ni.

Och katten är fortfarande galen. Kan ni hjälpa mig? Någon som haft en katt som betett dig likadant?

Linn

Tryggve håller också på sådär ibland... Skriker och vill gosa, ligger som en säck i famnen och plötsligt är det inte mer gos utan då biter han en... Va du har varit duktig på att skriva här! Kul att läsa!:) Själv ligger jag verkligen på latsidan...kanske mer uppdatering i sommar.:) Och snart kommer ni uppåt!:D Ni har väl inte ändrat planerna?? Puss



2009-06-02, 19:15:26



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?