grattis kissen

2009-06-05, 22:33:47 / Kategori: Vardagsbestyr


Idag fyller Sultan 1 år! Hon har fått lite godis av matte idag minsann.

Annars tänkte jag överraska o när han skulle komma hem idag. Fick sluta tidigare på jobbet och styrde raka vägen in till stan för att hinna fram i tid. Kom fram 10 min innan tåget skulle komma in. Springer till perrongen och står där några minuter innan jag ringer för att lura fram lite detaljer om vart han sitter. Han svarar och jag hör lite bilar. "Jag gick av i flempan och tänkte ta bussen istället för att åka från stan" säger han. Men what the? Haha. Så där står jag och blir skitsur för nån minut. Bara och åka hemmåt själv då.. Så står han hemma och har redan maten igång. Vilken karl! Sen dess har jag städat och myst. Snart blir det dusch för oss båda och så ska O snagga sig så han är fin inför dopet vi ska på imorgon..

Later!

Linn

Grattis till Sultan hälsar Tryggve.;)hihi



2009-06-07, 14:25:17



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?