och regnet det bara öser ner..

2009-06-13, 21:53:55 / Kategori: Vardagsbestyr


Orkar inte ens titta på tv .. Har legat i sängen och vilat men knappt så jag orkar det heller. Vill bara att O ska komma hem. Han är ute med grabbarna en vända ikväll. Han måste ju få lite paus från sin tråkiga nyopererade sambo.. Haha. Han har varit en ängel sen jag kom hem igår. Passat upp och kollat läget, sprungit med piller och mat. Ja allt man kan tänka sig. Ska se om han har lust att köpa med något ätbart till mig från stan sen när han kommer hem. Har just inget hemma förutom mackor och varma koppen..

Förresten. Vad jag ser ut i ansiktet på bilderna från inlägget innan. Ser både blå och gul ut i hela ansiktet. Snyggo där.

Paola

Heej gumman =)

Jaa jag misstänkte att ni inte var hemma.

Men hör av er när ni kommit tillbax.

Jo jag håller på och planerar vilket datum. Och självklart är DU välkommen. Hahah inte Onur...ska nämligen bara ha tjejer =) Men vi får prata mer om det sen.

Hälsa Onur.

pUSS OCH KRAM



2009-06-18, 19:09:59 URL: http://paoolavidal.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?