The day

2009-06-11, 23:34:19 / Kategori: Vardagsbestyr
Imorgon är det dagen D. Operationsdagen. Tidigt som sjutton, nästan mitt i natten, ska jag vara på sjukhuset. Sen ska jag sövas ned, få ner en slang i halsen som kopplas till en maskin som andas åt mig. Sen börjar dom skära och plockar ut det onda. Och sen får jag vakna upp igen, igensydd och med fina stygn. Börjar jag bli nervös? Nej nej inte alls! ..jag kommer bara skita på mig och skaka som ett asplöv imorgonbitti!

Annars har jag tvättat rent kläder inför morgondagen och dagarna efteråt. Och så har jag operations-duschat. "Tvätta håret. Skölj noga. Tvåla in kroppen noggrant och skölj. Tvåla in kroppen igen och skölj noga."  Imorgon ska jag upprepa allt förutom att tvätta håret.

Men nu ska jag gå och ta en havredricka innan jag ska nanna kudden!

Linn

Hoppas att allt gått bra vännen och att det onda är borta en gång för alla! Puss!



2009-06-12, 20:01:20



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?