lista att göra när man har tråkigt

2009-06-08, 13:51:34 / Kategori: Vardagsbestyr
Snodde den här listan från banditqueen.

10 FAVORITER

Dialekt: Dalmål
Mat: Mammas lasagne, svärmors köfte. Grillat
Låt: Svennebanan
Film: Dirty Dancing
Tecknad figur: Bamse! 
Sport: Sport? Att kolla på då isf..
Komiker: Oj, finns många bra. Big Ben-style
Veckodag: Lediga dagar
Soloartist: Lars winnerbäck

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Bra, lite seg
Tanke: Vill
Kläder: Rosa mjukisbyxor och grå hoodie
Bakgrund: Någon serie om amerikanska hemmafruar.
Känsla: Hungrig
Tid: 13:41
Bästa sak: Operation om några dagar.

8 FÖRSTA
Bästa vän: Iita
Husdjur: Mitt marsvin Snövit
Utlandssemester: Hm, antingen Grekland eller Kanarieöarna.
Piercing: Under läppen, ovanför hakan.
CD skiva: Absolut Dance nr 6 eller liknande
Bil: Äger ännu inte någon bil, men snart så!
Ord: Hm, typ kaka eller mamma/pappa.

7 SENASTE
Telefonsamtal: O
Mat: Åt på Max igårkväll
Dryck: Funlights ApPear-saft
Biltur: Till Max och hem igår.
Tv-program: Oprah
Spelad låt: James Blunt
Köpta klädesplagg: Tröja från Gina Tricot

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: Ja
Brutit mot lagen: Inte såvitt jag vet
Blivit arresterad: Ehm nej
Badat naken: Tror faktiskt inte jag har gjort det.
Varit med i TV: Nej
Varit med i tidningen: Ja, när jag var yngre

5 NEJ TACK
Skolämne: Matte
Mat: Skaldjur. annars äter jag nog allt. Förutom njurar, lever, mage osv..
Musik: Opera, country
Dryck: Rödvin
Djur: Spindlar. Fyy farao!

4 SAKER
Du gör när du har tråkigt: Sjunger, tar en snus.
Du gjorde igår kväll: Jobbade sen fiskade jag.
Du kan höra just nu: Kattens jamande och musik
Du inte kan leva utan: Min familj, vänner, sambo.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: O, Mamma&Pappa.
Du tycker om: O, Linda, Paola, Jeanette, Sandra och så säkert många fler. 
Du inte gillar: Falska "hej-jag-gör-allt-för-att-slicka-röv"-människor.

2 VAL
Coca cola eller fanta: Coca Cola
Hund eller katt: Katt.

1 ÖNSKAN
Att operationen går bra och jag återhämtar mig snabbt.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?