klädrensning och blommor

2009-05-31, 00:55:25 / Kategori: Vardagsbestyr
Idag när vi var inne i staden mötte vi upp svärmor och O's syster. Vi skulle gå och äta men vi fastnade på hötorget där de sålde ut alla blommor och växter som fanns. Som de alltid gör, men det är så sällan man är inne i stan och kan köpa med sig massa fint till bra pris. Så vi passade på. När vi hade handlat så såg vi en stor kruka med massa liljor i som vi ville ha. Och när O skulle betala för sin mamma så frågade han hur mycket dom skulle ha för den så slängde försäljaren bara ner den i en påse och sa "Varsågod!". En jättefin lilje-krukväxt helt gratis! Så det blev den och lite oregano för vår del.

liljor  oregano



Och nu ikväll så blev jag inspirerad av O som rensade sin garderob för några dagar sen att jag fick ett ryck jag med. Och herregud vad mycket gammalt man har kvar i garderoben. Hittade kläder jag inte haft nytta för på 3-4 år. Tillomed ännu längre sen.. Men så försvann ungefär 1/4 av alla kläder.. Men det lär ju snart fyllas på igen..

kläder
Syns inte så himla bra men det är 2 stora högar med kläder och bakom
dom så är det 2 lika stora högar till.

Men nu ska jag göra kväller, känner att ögonen grusas nu.. Nightie!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?