NATTUGGLA

2009-05-16, 02:01:56 / Kategori: Vardagsbestyr
Kvällen har varit härlig. Jag och O har varit på bio efter jobbandet, blev ju ingen i onsdags för Kadde fyllde år. Men ikväll så fick vi se den - Änglar och Demoner! Riktigt bra film faktiskt. Och som P redan sagt, bättre än den första! Sen när jag kom hem så fick jag ett ryck och gjorde iordning i köket. Jag laddade en maskin med disk bland annat och så kokade jag tillomed disktrasan! Jag hade i lådan i skåpet som legat på diskbänken nu i hujeda mig många dagar (dock med lite assistans). Så nu är det fint och fräscht här. Imorgon ska jag ta mig an något annat - badkaret och handfatet kanske? Dom behövs också göras rent bland! Och nu sitter jag här och är pigg som en lärka. O har lagt sig och det är bara jag och Sultan som är vakna. Vad ska man göra nu då?!

kök
Såhär fint är det hemma hos oss. Älskar den långa bänkskivan - man kan
lätt stå 3 stycken där och dona! Myspyskök


kök2
Och ja, jag är medveten om att det saknas två kakelplattor. De åkte bort
i början av renoveringen och ska upp igen a.s.a.p!

Linn

Åh, vilket fint kök ni verkar ha. Här är det inte rustat på x antal år.;) Görs i helgen då? Har skrivit upp i min kalender att ni kommer upp över vecka 25! Så kul!:D puss



2009-05-16, 12:54:15

Linn

Tack!:) Det känns verkligen jätteskönt. Slipper man ha lika mycket "var ska jag ta vägen jobb stress" i magen.;) Det måste vara mycket roligare att vara i köket och laga mat när det är sådär fint.:) Mysigt att ha lillebror på besök! Hur gammal är han nu? Vi har bara tagit det lugnt i helgen, igår var det städdag och idag blir det nog tvätt och filmdag.;) Ha en bra söndag!! puss & kram!



2009-05-17, 10:19:14



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?