partygrannar yes indeed

2009-05-11, 13:36:01 / Kategori: Vardagsbestyr


Va vaken till fyra-någonting inatt. La oss runt 11 tiden men så hade några grannar party och det lät som de stod på andra sidan väggen och vrålade. Detta gjorde att jag inte kunde ligga kvar så jag pallrade mig upp och tog mig en alvedon. Har haft huvudvärk konstant i tre dagar nu och alvedon har inte hjälpt hittils, men jag tänkte att vafan. La mig i soffan och satt där i ett par timmar. Sen blev de NÅGOT tystare grannarna våra och sen somnade jag som sagt runt 4 någongång. Sen vaknade jag vid 5 igen då O pallrade sig upp och sa hejdå. Sen sov jag som en däckad oxe till 12-tiden.. Jag är något trög i bollen idag iaf, förkyld och jäklig dessutom. Men men! Bara och ta nya tag efter min superduper frukost!

Linn

Usch är du förkyld nu...inte bra.:( Krya på dig!!!! Ja, vi försöker hitta ett hus som kan bli bra att bo i.:) Svårt, vill ha en lagom prislapp men ändå så att det ligger okej och inte är ett helt ruckel... Så vi letar vidare.:) Har insett att vi nog inte kan få vårt drömhus men vi kan göra det bästa av det.:) Åh, ja, det kostar ju som 17 hos er! Ja, hit är du välkommen, kunde vi bli grannar.:D hihi.:D Haft en bra helg?? puss



2009-05-11, 17:33:41



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?