thai-massage

2009-05-30, 19:58:02 / Kategori: Vardagsbestyr

Alltså, vår katt har blivit dum i huvudet. Jag tror helt ärligt att det är något fel med henne, antingen är hon sjuk eller så har hon slagit i huvudet jäkligt hårt. I ca en vecka nu så har hon varit extremt gosig. Hela tiden stryka sig emot och gosa in sig i ansiktet. Jamar jämt och ständigt så man blir tokig! Och nej hon löper inte utan detta är något annat. Nyss så gick jag på toaletten och då ska hon självklart med. Hon hoppar upp på tvättkorgen mitt emot toan där jag sitter. Och helt plötsligt ska hon slänga sig ner på rygg för at gosa varpå halva hennes kattkropp hamnar utanför kanten på korgen och hon är påväg i backen. Självklart reagerar jag med att ta emot henne och lyfter upp henne igen. Sen ska hon gosa igen som ingenting. Men så får hon ett ryck och attackerar min hand. Riktigt jäkla bett fick hon till, blodet det sipprade fram. Kattjäkel alltså!

Annars så kom vi hem nästan nyss från stan och massagen. Den var helt jäkla underbar fast jag hade nära till tårar någongång. De misshandlar en men det är så otroligt skönt! Hon använde hela sin kropp för att massera och hon knäckte nog allt som går att knäcka med.. Men dit ska jag absolut igen! Om ni ursäktar så ska jag ta och slänga mig i soffan en stund nu. Later!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?