chop chop

2009-05-08, 20:00:46 / Kategori: Vardagsbestyr
Hemma från jobb nu. Halsen trilskas igen och jag ignorerar den. Har ätit god thaisoppa med macka till middagen och nu sitter jag här med en prilla och ska bara va tills O kommer hem igen. Senare blir det en lång dusch och jag längtar redan efter att få krypa ner mellan lakanen ikväll.

Förresten! Jag är så himla himla glad. Och väldigt väldigt nervös.. Jag ringde sjukhuset idag för att höra vad som hänt med min operationstid då det nu gått drygt två månader sen jag fick höra "Inom tre månader så kommer du att få en operationstid". Så fick jag prata med en sköterska och tydligen fanns det inga tider ända tills hösten. Men som tur är så är jag min fars dotter och ger mig inte om jag är missnöjd med något. Så efter mycket om och men så visade det sig att det fanns en tid i juni. Dock så innebär det att jag missar sandralainens födelsedagsmiddag, men operationen måste jag bara göra. Så nu är jag så jäklarns glad för att jag inte gav upp utan gav dom ett jäklarns helsike! Så om cirkus en månad ligger jag där med en slang i halsen som andas åt mig och blir uppskuren som en jäkla filé!  ¡Jippie!

Paola

haha inte alltid man hör nån som blir så glad över att få opereras!! =) Men jag förstår dig, du har trots allt väntat riktigt länge på det här nu !!



2009-05-09, 00:05:39 URL: http://paoolavidal.blogg.se/

Linn

Vad bra att du stod på dig!!!! Glad för din skull.:) Puss



2009-05-09, 18:09:16



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?