part two

2009-05-13, 12:48:05 / Kategori: Vardagsbestyr
Och appropå bästa vänner så har jag tänkt lite. Jag saknar inte den personen just nu i dagens läge. Jag har förändrats och vuxit. Det kanske hon också har, det vet jag inte riktigt. Är nog mer jag som har förändrats tror jag.. Men det är inget man kan göra åt. Livet går vidare och man växer och mognar med tiden. Jag har ett helt annat liv nu - nytt arbete, en underbar sambo, sultan och alldeles underbara vänner - både nya och gamla. Jag har allting jag kan vilja ha och finns det inte just nu så ligger det i framtiden. Jag har förändrats men det gör mig ingenting, jag trivs med mig själv och med mitt liv. Och det är allt som räknas.

Paola

Låter bra =)



2009-05-13, 13:25:04 URL: http://paoolavidal.blogg.se/

Linn

Fy då, då hinner man ju aldrig pigga på sig riktigt bra.:( krya på dig kramar Jaha, va kul, så O skulle faktiskt vilja flytta hit?? Tänkte om han var inbiten sthlm:are?;) Ja, vad kul!!! Hur länge b lir ni här då?? Jag jobbar måndag-onsdag vecka 25 men sen har jag sommarlov.:) och jag kan ju träffas på kvällarna ändå!!:) Då får ni lov att höra av er så får vi fika på kaffestugan!!:D Pussar!!



2009-05-14, 21:18:00



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?