A little something..

2009-11-15, 20:57:41 / Kategori: Vardagsbestyr
Vart en heldag inne i stan idag med O, Paola och Emir. Va inne på H&M och kikade runt och så hittade vi Jimmy Choo hörnan med accesoarer, väskor och skor efter att ha letat ett tag. Paola vart kär i ett par sjukt höga skor, men snygga va de! Jag däremot va lite sugen på en väska, men den var slut där. Men jag hittade den på nätet nu när jag kom hem igen. Och den va sjukt billig om man jämför med de som kosta 2000:-. Sen shoppade vi lillemans första body, vi har spanat på den tidigare men nu slog vi till! Sen vart de jättegod cajunbiff till lunch och sen fika.




Jättefin body från How To Kiss A Frog. Han kommer vara så fin i den!

Nu ska jag hänga lite tvätt och slänga in en tvätt till. Later!

Linn

Åh, vilken söt!:) kramar!



2009-11-16, 20:19:22



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?