Lördag

2009-11-21, 21:24:01 / Kategori: Vardagsbestyr
Har träffat Paola, Emir och Emre idag en vända. Var tvungen att åka till apoteket en vända med innan vi åker iväg imorgon. Sen köpte jag sulor och nail polish remover med. HOch så har det stökats för fullt här hemma ikväll. Rensat upp och städat lite. Skrivit pack-lista så allt kommer med imorgon, får inte glömma något men det känns som hälften kommer bli kvar hemma.

Ska upp i ottan imorgon med, tvättstugan börjar kl 5. Huvva! Men så ska jag faktiskt göra pannkakor imorgon till frukost, har fått tag på ett hemligt pannkaks-recept som är värt att testa. Och så har O velat ha pannkakor till frukost i evigheter nu. Så imorgon blir det pannkakor, sylt, grädde, mackor, hallon-smoothie och kaffe till frukost. Jees, snacka om att få ett ordentligt mål mat innan vi tuffar iväg med tåget.


- Jag är lite halvhungrig. Är du?
- Nej inte direkt...
- Okejdå

Tänkte ta mig en macka eller så men helt plötsligt står O och stökar ihop köttbullar och makaroner! Mumma! Nu kurrar det i magen och lilleman stökar runt som tusan ikväll. Later!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?