Nytt i garderoben

2009-11-17, 21:24:41 / Kategori: Vardagsbestyr


Jackan jag hittade idag. Så himla snygg och skön på. Från H&M och den kommer vara perfekt med en växande mage i vinter.. Är hemma nu igen och ska återgå till desperata hemmafruarna på femman!

Linn

Åh, vilken fin jacka du hittat! Du kommer bli jättesöt i den tillsammans med stora magen.:) Vad skönt att allt gick bra på MVC!:D Kul att du börjat uppdatera så mycket, spännande!:) Själv åker jag till Borlänge idag med mamma på lite shopping. Är hemma onsdagar nu och är sjukskriven så idag ska jag rå om mig själv.:) Ta hand om dig och lillen.:)kramar



2009-11-18, 07:18:02

Linn

Ja, va kul! Jag vill jättegärna ses!! Bara vi planerar in en dag och tid så blir det toppen.:) Har en hel del utv.samtal och så... men jag vill inte missa fika!!;) kramar



2009-11-18, 07:32:57



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?