På allmän begäran

2009-11-14, 19:41:40 / Kategori: Gravid ♥




Såhär låg han igår och viftade med foten mot mamma och pappa. Hicka gjorde han också vårt lilla mirakel


Nu ska jag plocka lite här hemma sen blir det kvällsfika.

Paola

åå jag e så glaaad för er skull :D

Känns helt overkligt att du e gravid Emma, att du har en liten plutt i magen..fyaan tiden går så snabbt!!!!! Längtar tills han kommer :)



2009-11-15, 00:36:44 URL: http://paoolavidal.blogg.se/

Linn

ÅH GRATTIS VÄNNEN!! Vad glad jag blir för er skull!!! Jag har känt på mig detta länge...att ni var gravida men jag har inte vågat fråga. Tycker alla frågar sånt hela tiden ibland och ja, det kan ju vara jobbigt, vi pratade ju om det förut så jag ville inte, tänkte att jag fick veta det tids nog ändå.:) Va underbart!!! När kommer den lilla skrutten?? Och vet ni vad det blir?? Jag är så himla nyfiken!:) Nu hoppas jag vi ses snart så jag får se bulan på magen...och hoppas få följa lite här eller på något sätt vad som händer med din mage.:) Eller kanske du är medlem på FL? Puss puss och ha hen härlig helg!



2009-11-15, 09:17:48

Emma

Paola: I know! Men snart är han här, tiden har ju gått så snabbt hittills så det står inte på förrens han är här den lilla plutten.



Linn: Tack sötnos. Jag har skrivit en rad till dig :) Det blir en liten pojk!



2009-11-15, 11:04:45 URL: http://oneofaakind.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?