Så sant som det är sagt..

2009-11-14, 19:11:32 / Kategori: Gravid ♥


Ja mina damer och herrar, det stämmer det ni tänker när ni ser bilden. Det bor ett litet mirakel i min mage! Detta är så otroligt stort och vi är så himla lyckliga. Har valt att inte gå ut på bloggen med det tidigare eftersom jag inte riktigt tyckt att vissa andra har med detta o göra. Våra nära och kära har vetat om detta länge och det har räckt för oss. Men nu växer lillen i magen som bara den och jag har fått en riktig gravidbula så det går inte riktigt och hålla det hemligt längra. Detta är iaf en helt otrolig resa och det njuts för fulla muggar!

orre the man

du lär ju lägga upp en bild på vår bebis åxo



2009-11-14, 19:29:50

sunis

Wow! Stort grattis till dig o sambon din. :-D



2009-11-15, 22:16:20 URL: http://sunis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?