söndag

2009-11-15, 11:02:29 / Kategori: Vardagsbestyr
Godmorgon söndag! Idag ska vi ut och luncha och knata runt med Paola i stan. Om det inte blir stan så blir det skärholmen eller så. Ska bli riktigt härligt söndagsaktivitet dessutom så har vi inte sett Paola och Emir på vad som känns som en evighet nu.

Paola ska göra sig och Emir iordning nu och vakna till liv, vi har ätit lite frukost och jag ska också göra mig iordning. Sen åker vi. Men vi hörs senare!



Btw.. Den männska som håller på och lämnar kommentarer både hos mig och på mina vänners blogg om mig, jag undrar bara: har du inget liv eller? Komma och påstå att jag förstör mitt liv med O och att antyda att om jag behåller det här barnet så förstör jag mitt liv, det är ju bara så otroligt lågt att det finns inte. Jag har aldrig varit lyckligare än jag är med O och att vänta barn är det största man kan vara med om. Så lägg ner. Du är ju bara för sorglig..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?