morgon

2009-10-15, 06:33:48 / Kategori: Vardagsbestyr


Godmorgon! Har varit dålig uppdatering på sistonde jag vet, men jag har haft annat för mig. Men nu ska det bli ändring på det, iaf efter helgen! Har varit uppe sen halv 5 ungefär.. Va tufft att komma upp men nu är man ju ändå uppe. Har nämligen tvätt-tid mellan 5 och 8 idag. Men så kan det gå när man måste tvätta innan man åker iväg. Jag och mamma ska nämligen ta en tjejtur upp till mormor idag. Hoppar på tåget i eftermiddag och stannar hela helgen. Träffa sandra & co och så måste jag passa på att träffa mitt nya kusinbarn med när jag ändå är där.

Så idag ska jag tvätta klart, fixa rentvätten, hoppa in i duschen, åka till skhlm och gå på apoteket, kolla efter några nya byxor, hem och packa sen hämtar pappa taxi mig och off i go! Mycket på gång idag, så himla skönt att jag fick ledig idag med. Later!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?