idag är ingen vanlig dag..

2009-09-11, 18:36:24 / Kategori: Vardagsbestyr
Nej, för idag är våran 3-års dag! Så jag kan bara säga grattis till oss! Just nu sitter jag helt redo och tillpiffad och väntar på O. Han ska bara duscha och byta om. Sen bär det av ut på stan där vi ska gå på mysig restaurang och bara njuta.

Annars var vi och tog bort O's stygn idag, gick fin fint! Sen åkte vi till Skärholmen där vi skulle träffa Paola. Kom för tidigt dit så vi gick och satte oss på McDonalds och tog en liten burgare medans vi väntade. Va helt utsvulten! Sen när vi skulle ses så hör vi ingenting från Paola. Tänkte att nej jag ringer och kollar vart hon är när O fastnar med blicken ut i centrum. Då sitter hon där en bit bort med Emir i vagnen! Haha. Tydligen hade hennes mobil gått sönder på vägen dit och hon hoppades på att hitta oss. Och så hittade vi varandra ändå. Vilket flax! Vi gick och åt lunch men Paola åkte hem strax efter det för Emir vaknade förkyld idag och behövde hem och vila..

Men nu verkar det som vi ska åka snart! Later!

Linn

Jättegrattis!! Hoppas att ni fick en jätte mysig kväll tillsammans...:D Du får ju inte skriva att ni har hemlisar...jag blir ju hur nyfiken som helst!!!:) kramar!



2009-09-13, 17:49:25

sun

mucho grattis till dig o din O. :)



2009-09-14, 01:38:46 URL: http://thwart.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?