Mumma

2009-09-18, 17:58:43 / Kategori: Vardagsbestyr
Tjoho. Har jobbat hela dagen och nyss kommit hem. Började prata med jeanette på jobbet om vad man skulle äta och så sa hon tacos, självklart blir jag tok-sugen på det. Så nu ligger alltng här hemma o väntar på att rotas ihop! Och jag är tok-hungrig. Kan inte O komma hem snart..

Igår så var vi ju ute och flängde runt. Var helt underbart. Mitt lilla hjärta höll på att sprängas kändes det som. Av lycka då da. Tihihihi.

Förresten så luktar det brända popcorn här hemma i porten. Nu vill jag ha tacos tacos taaaacooooos.

Linn

Va mumsigt med taco...nu blev jag sugen och ändå var det bara några dagar sen jag åt det.;) Ha en mysig helg! kramar



2009-09-19, 13:50:39



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?