Dagens händelser

2009-09-16, 20:55:06 / Kategori: Vardagsbestyr
Har jobbat hela dagen idag. Sitter i kassan med ryggen mot entrén ocj jobbar på. Helt plötsligt hör jag skrik, riktigt isande skrik. Så jag vänder mig om och ser att det är två män som slåss i entrén. Stannar upp och sekunden efter så är de inne i butiken. Ena mannen står framåtböjd och har armarna om huvudet för att skydda sig medans den andra står framför och bara matar på honom med ett rör. Och herregud vad han slog. Och den andra var blodig överallt. De slogs och helt plötsligt så springer de in i butiken, förbi min kassa och slår hejvilt omkring sig inne bland kunderna. Då har jag redan hunnit dyka ner under kassan, men när de springer förbi mig och in i butiken så springer jag runt kassan. Totalt kaos. Blod överallt. Barn som skriker. Sen är de i entrén igen och slåss med basebollträn. Sen lugnar det ner sig då de tar sig ut ur butiken. Men helt plötsligt kommer det en blodig kille ut ur butiken och stannar i entrén. Då står jag vid en kassa tillsammans med några kollegor. Någon minut senare så slänger sig den där killen bakåt och håller sig för munnen och bara skriker samtidigt som en kvinna springer mot honom och skriker och gråter. Sen är de ute igen och helt plötsligt var polisen där..

Och vi fick lov att bara fortsätta jobba. Hela personalen var ju i chock. Lyckades ta mig ut för att se hur många de var och så men hela torget var fullt och polisen hade spärrat av ett stort område. Tydligen var det ett stort bråk som hade hållt på länge. Välkommen till Skärholmen liksom.. Fy fan. Och så kom jag på att jag hade skrikit halsen av mig just som de kom in och slog skiten ur den där mannen, bra jobbat.


Det var min jobb-dag det. Men som tur var så slutade jag relativt snart efter det här hände. Pappa kom och hämtade lilla mig så åkte vi och åt thai-mat. Nu sitter jag och kikar på Idol och väntar på att O ska komma hem..

sun

HERREJÖSSES! :O



2009-09-16, 21:28:53 URL: http://thwart.blogg.se/

Linn

Usch va läskigt...:( Tur att pappa din kom och tog han om dig sen!:) kramar



2009-09-19, 13:49:33



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?